top of page

【減廢大挑機 DAY 2之重口味post慎入】


其實呢個其實笨唔係化妝袋~而係每個月嘅救命袋😂 係放咗好多布m巾嘅防水袋 喂你唔好仲咁娘咁講:「咦~咁核突~ 」呀下 我啲follower冇咁低質架下😛 一開頭用 朋友都笑說我係布m巾代言人💃🏻因為我用過之後真係覺得太!好!用!喇!然後當然唔理三七二十一見到人就講啦~眨下眼就用咗5年喇☕️ so far~除咗我大頭蝦唔記得帶出街而被迫買番m巾 我就當你黎一次用10塊咁少喇🤷🏻‍♀️一年120塊 我諗5年內都慳咗大大話話起碼600塊呀撞鬼~ 係膠呀~每個女人每個月都要用膠呀陰功⋯ 我當唔講膠喇👩🏻‍🏫其實你見每塊白雪雪嘅m巾都係經過化學漂白而成 而呢啲化學殘餘物接觸到私處 累積落黎亦係造成m痛嘅其中一個原因之一 再者用布m巾之後完全解決咗敏感部位會敏感唔舒服嘅情況 咁先係真正嘅care free! 冷知識:經血同膠造嘅m巾混合先會造成難聞氣味,用布m巾就唔會再有刺鼻嘅問題出現! 我用之前都有疑惑過清潔同衛生問題 點樣洗呢?用幾耐呢?等等 其實好多賣布m巾嘅小店都有好詳盡嘅FAQ 大家都可以study一下喔~ 我自己用開嘅牌子係來自台灣嘅 @sweettouchhk 💁🏻‍♀️ 香港都有唔少小店有售呀 例如 @ecoluv 同 @happeriod 其實我想介紹布m巾俾大家好耐架喇yeah 🙆🏻‍♀️ 我都好歡迎大家有疑惑黎舖頭問我架~不過grannie kiddie暫時未有布m巾賣 哈哈 大家各自修行先 今個星期五 4-8pm & 星期六 2-6pm 見! . . -------------------------- 今日等我揀兩個環保先鋒先,係你哋喇 @ecoluv 同埋 @happeriod 接招啦喂 (多多指教呢🙇🏻‍♀️)

------------------------------------------- 解決香港廢物問題,首要係加強從源頭減少廢物。大嘥鬼 bigwaster 發起連環減廢挑機, 帶出我們在生活許多細節上,只要花點心思,就可以做到惜物減廢嘅效果! . . 挑戰法非常簡單: - 拍低自己日常生活之中嘅減廢行動(唔包括回收) - 放上社交網站(Facebook / Instagram) - Tag2位你想佢一齊減廢嘅朋友 - 於帖文內加上活動hashtag #ChallengeBigWaster#減廢大挑機 - 連續7天達成減廢任務,養成「惜物減廢」嘅好習慣,仲可以換到小禮物! #gocuphk #fofocup #自攜杯 #減塑日常 #granniekiddie #byob#antifastfashion #hkvintagestore #香港古著店

bottom of page